Фото

Фото

пʼятниця, 17 квітня 2015 р.

Післяконкурсна імпресія

Сьогодні мій блог виконав своє призначення, оскільки був створений для участі  в (дозволю собі  таки написати  з великої літери, бо вважаю, що так правильно) Всеукраїнському конкурсі «Учитель року - 2015».  У відбірковому етапі  третього (заключного) туру я посіла 14 місце і пишаюся цим. Хоча не ввійшла до дванадцяти кращих філологів України, зате здобула безцінний досвід, і найголовніше: мені сподобалося вести цей блог. Він став частиною мого життя, невід′ємним вечірнім другом, педагогічним щоденником, якщо хочете. Тому не зупиняюся на цьому.
Відвідала блоги досвідчених, а також молодих й  енергійних учителів. Багато цікавого знайшла там. У нас колосальний потенціал креативних і сучасних  педагогів. Бажаю всім успіху й творчого натхнення.
 P.S. Нещодавно переглядала майстер-класи переможців. Дивуюся, що не побачила там дітей. Мені потрібні були 5 років юрфаку, аби зрозуміти, що я вчитель і що таке школа. Школа – це діти, їхні помилки, слова-перевертні й покручі, це усмішки й сльози, приховані й щирі. А вчитель - це порадник і друг, а не наглядач у спідниці й з журналом у руках. Це відносини, у яких немає місця штучності. 

Отака моя післяконкурсна  імпресія... 

4 коментарі:

  1. Поздравляю, Оксана Владимировна, с успешным достижением! Сколько сил, энергии, времени вложено в этот конкурс! Желаю Вам успехов, новых побед и, обязательно, радости от работы!
    Р. S. Спасибо за то, что Вы выбрали профессию УЧИТЕЛЬ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано Володимирівно! Вітаю від усієї душі! Ви - розумничка! Пишаюся тим, що ми колеги, і вірю: великі перемоги у Вас попереду!

      Видалити