Фото

Фото

четвер, 26 листопада 2015 р.

Юне покоління має усвідомлювати, що таке Гідність, Гордість і Свобода




У зв"язку з технічними негараздами, які відбуваються у Сватовому, виховна година до Дня Гідності й Свободи в 6-Б класі відбулася дещо пізніше зазначеної дати. Говорити про такі складні речі важко, особливо з дітками, що пережили шок, але потрібно.
На початку заняття ми спробували кожен назвати асоціацію про "хліб". Важливо: ніхто не повторився. Останні дні листопада знакові для українців, сповнені трагічних споминів і про Єврореволюцію, і про Голодомор - учні це усвідомлюють. По-дорослому... Це юнь іншого покоління - вона не "айфонна" - вектор цінностей дітей Сходу України зовсім інакший.



А ще вони, можливо, краще за дорослих розуміють, що живуть в Україні (навіть можуть пояснити чому не "на", а саме "в"), тому гімном нашого класу стала пісня Тіни Кароль "Україна - це ти". Співаємо на перервах, коли весело й сумно. Це наш маленький релакс. Дякуємо авторці. Мріємо відзняти відеоролик. Колись... Відзнімемо... 




16 днів проти насильства, або мамина любов


Усі вони чиєсь маленьке диво, зігріте ніжним маминим теплом... 

Дякую за фотосесію учительським родинам 6-Б класу. Не думайте, що  діти педагогів мають якісь преференції. Просто були поруч) Прошу кожну родину 6-Б класу долучитися до акції "Мамине тепло". Світлини обіцяю зробити в будь-якому інтер"єрі, за Вашим вибором.
"16 днів проти насильства..." Що може врятувати від жорстокості й абсурду - мамина любов. Коли в Матері Терези запитали, що можна зробити, щоб врятувати світ від хаосу й війни, вона відповіла: "Ідіть додому й любіть своїх дітей". 

середу, 25 листопада 2015 р.

Жінка й насильство - оксюморон, який не має художньої цінності

Сьогодні Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства над жінками. Я не феміністка, але зневажаю чоловіків, які дозволяють собі фізичне чи моральне насильство над жінкою. На те ми й "люди розумні", аби обійтися взагалі в житті без насильства. Якщо наслідки фізичного насильства важко приховати, то психологічне ми начебто й не помічаємо. Ця проблема взагалі майже не порушується. Ми ментально звиклися зі страдницькою долею. І це жахає...
Жінка - квітка, спроможна цвісти усе життя за сприятливих умов. Але натомість змучені постави, награні посмішки й хронічна втома. Так виглядають хіба що штучні квіти на кладовищі... Штучні... Страшне слово... Пригадалося написане досить давно. Присвячується кожній дівчині-жінці)

понеділок, 23 листопада 2015 р.

Готуюся до виховної години до Дня Гідності й Свободи


Є  речі, про які складно говорити, особливо з дітками 11-12 років, особливо з тими, що уміють розрізняти за звуками бойову техніку й артилелійські снаряди. Але не говорити з ними не можна. Як підібрати правильно слова?.. Достукатися до їхніх сердечок... Дібрала, як на мене, сильну  інтерпретацію. Устами діток звучить істина. Якби їх почули...

Учні 9-А класу не проти вивчати піїтику)

Зізнаюсь Вам, що не дуже люблю курс давньої української літератури. Моє серце віддане модерну. Але цьогоріч 9-А допоміг мені відкрити епоху по-новому. Можливо, вся справа в післябальзаківському віці, але захотілося стати дамою з полотна Моне. Потрапити в середовище, де чоловіки подавали руку жінкам, пропускали їх при вході, спілкувалися на Ви, читали вірші, присвячували пісні. Певне, це було дуже мило)Тільки чомусь ми безнадійно це втратили... Сподіваюсь, що помиляюсь. 
Аби зрозуміти бароко, ми спробували візуалізувати: опинитися в тому часі, відчути проблеми й прагнення наших пращурів. Наша уява спроможна на все - навіть оживити давнину, навіть осучаснити її. 
Отже, піїтика припала нам до вподоби. Ось тільки ми категорично проти вчитися в школах для юнаків і для дівчат окремо. Сучасна молодь обирає гендерну рівність. 
Щоправда обмаль годин не дає змоги поекспериментувати наповну, тому наша творчість обмежилася складанням акровіршів. Як на мене, цікаво. Але вирішувати Вам) Нагадую, робота експериментальна, тому не судіть суворо юних піїтів та їхню вчительку) 

Акровірш (грец. ακρος — крайній і грец. ατιχος — віршований рядок) — вірш, в якому перші літери кожного рядка, прочитувані згори вниз, утворюють слово або речення, найчастіше — ім'я того, кому присвячується акровірш.

Завдання було зашифрувати власне ім"я

Завдання мовно-літературних конкурсів

У суботу відбувся ІІ етап мовно-літературних конкурсів у Сватівському районі. Роботи написані. Педагоги почали перевірку. Як же таки складно оцінювати творчі дитячі роботи... Особливо 5-тачків чи 6-тачків. Дивишся, на перший погляд, речення не має сенсу. Перечитуєш удруге - метафора. "Пливуть сірі хмари, немає кінця-краю, вічність..."Можливо, наші діти сюрреалісти?..
Але як би там не було, учні зробили все, що змогли. У будь-якому випадку вони молодці. Просто кожен сприймає світ по-своєму. І навіть не знаю, хто більше хвилюється в очікуванні результатів: діти чи їхні педагоги...
Нижче наводжу завдання, просто натисніть посилання) 

Конкурсні завдання