Фото
субота, 12 вересня 2015 р.
пʼятниця, 11 вересня 2015 р.
Чому батьки припинили підтримувати вчителя?
Надзвичайно складна тема. Брудна. Об неї бояться вимазатися, а потім смердіти. Але опозиція вчителі-батьки таки визріла наразі. Осмілюся поміркувати. Вистачить сміливості - долучайтеся.
Невесело почався навчальний рік. Кілька моїх молодих колег покинуло школу. При цьому в них був взаємозв"язок із дітьми, досвід роботи, здатність до самопожертви (свого вільного часу, сили заради дозвілля вихованців). Ось тільки сучасним батькам цього замало. Вони поклали на класного керівника функцію вихователя-гіпнотезера, що діє на підсвідомому рівні. Сучасні пересічні батьки не терплять критику. Підліткам властива плаксивість, образливість, завищена самооцінка. Тому дуже часто зауваження педагога діти вдома інтерпретують як образу, зневагу, приниження. А більшість батьків навіть не намагається розібратися. Байдуже, що учителі вивчали педагогіку, психологію. Якщо дитина говорить, що на неї намовляють, значить, так і було, незважаючи на те, що педпрацівник говорить інакше. Це ж він придирається саме до Вашої дитини, бо ж зайнятися більше нічим. І зневажливо він ставиться саме до Вашої дитини, а решта в класі - його улюбленці.
Невесело почався навчальний рік. Кілька моїх молодих колег покинуло школу. При цьому в них був взаємозв"язок із дітьми, досвід роботи, здатність до самопожертви (свого вільного часу, сили заради дозвілля вихованців). Ось тільки сучасним батькам цього замало. Вони поклали на класного керівника функцію вихователя-гіпнотезера, що діє на підсвідомому рівні. Сучасні пересічні батьки не терплять критику. Підліткам властива плаксивість, образливість, завищена самооцінка. Тому дуже часто зауваження педагога діти вдома інтерпретують як образу, зневагу, приниження. А більшість батьків навіть не намагається розібратися. Байдуже, що учителі вивчали педагогіку, психологію. Якщо дитина говорить, що на неї намовляють, значить, так і було, незважаючи на те, що педпрацівник говорить інакше. Це ж він придирається саме до Вашої дитини, бо ж зайнятися більше нічим. І зневажливо він ставиться саме до Вашої дитини, а решта в класі - його улюбленці.
четвер, 10 вересня 2015 р.
«Слов‘янський кінематограф дав світові лише одного режисера – Олександра Довженка»
Саме так відгукувався про українського кінематографа геніальний Чарлі Чаплін.
середа, 9 вересня 2015 р.
День народження зачинателя нової української літератури
Познайомимомося ближче з українським Енеєм - Іваном Котляревським . Минули століття, а він так і лишився парубком моторним.
Ти прекрасна! З Міжнародним днем краси
Типова проблема дівчини-тінейджера - зовнішність. Більшість вважає себе некрасивими, і мало хто з оточуючих намагається запевнити в протилежному. А люстерко... Чи можна довіряти йому? Та й що таке взагалі краса, у рятівну силу якої так вірив Ф.Достоєвський? Пригадайте глибоко філософську дитячу казку про гидке каченя. Воно комплексувало доти, поки знаходилося в оточенні обмежених качок, а пізнало власну велич, лише зустрівшись із лебедями.
вівторок, 8 вересня 2015 р.
Міжнародному дню грамотності присвячується
Сьогодні Міжнародний день грамотності, тож святкую - вчу уроки, підвищую рівень власної грамотності. Така специфіка професії: вік живи - вік учись.
Напевне, ми уже еволюціонували до рівня усвідомлення необхідності потреби бути грамотною людиною. Але чи вдається це нам? Чи грамотні українці? Те, що 23 тисячі випускників шкіл не змогли подолати прохідний поріг "склав", націлює на сумніви. Що ж заважає нам бути грамотними людьми? Від чого залежить рівень нашої грамотності? Наскільки в безграмотності винні ми самі? Сьогодні міркую над такими питаннями. Сподіваюся, не залишете мене на самоті, а долучитесь до важливих аргументів/контраргументів.
неділя, 6 вересня 2015 р.
Вечірній релакс, або "Пісня — це коли душа сповідається"
Професія вчительки - це вічна юність. Мало хто розуміє, що педагог постійно навчається сам, вдосконалюється, намагається стати цікавішим, кращим. Щойно говорила з подругою. Вона запитала чергове, чим займаєшся. Від моєї відповіді здивувалася. Бо ж вчу уроки. Учні теж вважають, що педагоги приходять й наобум щось розповідають. Якби ж і Ви, юні друзі, скільки готувалися до уроків, як я. Нам би було дуже цікаво разом)
Тема "Фольклор", скажу Вам чесно, (нікому ж тільки!) мало мене раніше цікавила. Але сьогодні я нарешті до неї доросла. Почула красу народної пісні, відпочила душею. Пісню треба не просто слухати, а ще й чути. І тоді відбудеться маленький катарсис. Турботи важкого, аномально спекотного дня кудись зникли. 9-А, у нас завтра урок-релакс. Сподіваюся, що й Ви відчуєте те, що почула я...
"Пісня — це коли душа сповідається" - писав Г. Тютюнник. Спробуємо висповідатися ...
Підписатися на:
Дописи (Atom)