Фото

Фото

неділя, 6 вересня 2015 р.

Вечірній релакс, або "Пісня — це коли душа сповідається"



Професія вчительки - це вічна юність. Мало хто розуміє, що педагог постійно навчається сам, вдосконалюється, намагається стати цікавішим, кращим. Щойно говорила з подругою. Вона запитала чергове, чим займаєшся. Від моєї відповіді здивувалася. Бо ж вчу уроки. Учні теж вважають, що педагоги приходять й наобум щось розповідають. Якби ж і Ви, юні друзі, скільки готувалися до уроків, як я. Нам би було дуже цікаво разом) 
Тема "Фольклор", скажу Вам чесно, (нікому ж тільки!) мало мене раніше цікавила. Але сьогодні я нарешті до неї доросла. Почула красу народної пісні, відпочила душею. Пісню треба не просто слухати, а ще й чути. І тоді відбудеться маленький катарсис. Турботи важкого, аномально спекотного дня кудись зникли. 9-А, у нас завтра урок-релакс. Сподіваюся, що й Ви відчуєте те, що почула я...
"Пісня — це коли душа сповідається" - писав  Г. Тютюнник. Спробуємо висповідатися ... 






2 коментарі:

  1. Українська пісня - чудова, мелодійна, глибока, дякую за такі гарні пісні! Якщо цікавить ця тема, то раджу ще прочитати статтю у психологічному журналі "Експеримент" http://experyment.com.ua/a-pisnya-tse-dusha-z-usih-potreb-potreba/

    ВідповістиВидалити