Фото

Фото

субота, 12 вересня 2015 р.

Література для додаткового добровільного читання протягом навчального року

Дорогі учні, почитайте біографії видатних людей і Ви дізнаєтесь, що, окрім основної програми навчання, вони засвоювали самотужки надзвичайно великий пласт знань, зокрема, додатково читали. Тому не можу приховати від Вас перелік літератури для позакласного читання, рекомендований міносвіти) 


6 клас 
     АНДІЄВСЬКА Е. Казки
     БАГМУТ І. «Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим»
     БЛИЗНЕЦЬ В. «Звук павутинки», «Золота гора до неба», «Женя і Синько»
     ВИННИЧЕНКО В. «Кумедія з Костем»
     ГЛІБОВ Л. Байки, загадки
     ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ П. Байки
     ГУЦАЛО Є. «У гаї сонце зацвіло»
     ІВАНЕНКО О. «Тарасові шляхи»
     КАЛИНЕЦЬ І. «Казки зі Львова», «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»
     МАЙДАНСЬКА С. «Чарівна шабля-веселка з гаптованої хмарки»
     МОРОЗЕНКО М. «Іван Сірко – великий характерник», «Іван Сірко – славетний кошовий»
     НЕСТАЙКО Вс. «Таємниця трьох невідомих», «Пригоди Робінзона Кукурудзо», «Незнайомець із 13 квартири»
     ОКСЕНИК С. «Лісом, небом, водою»
     ПАГУТЯК Г. «Втеча звірів, або Новий бестіарій»
     ПІДГІРЯНКА Марійка. «В чужому пір’ю»
     РЕБРО П. «Козацькі жарти»
     РУДАНСЬКИЙ С. Співомовки: «Окуляри», «Чуприна», «Почому дур-ні?», «Розумний панич», «Слабий зуб», «Торбин брат», «Лінивий»
     УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ПЕРЕКАЗИ ТА ЛЕГЕНДИ: «Скелі Мангупа», «Шандровський соляний колодязь»
     СТЕЛЬМАХ Яр. «Найкращий намет», «Вікентій Прерозумний»

9 клас 
ВЕЛИЧКОВСЬКИЙ І. «Зегар цілий і полузегарок»
     ВИШЕНСЬКИЙ І. Твори (в перекладі В. Шевчука)
     ВОВЧОК МАРКО. «Народні оповідання», «Маруся»
     ВОРОБКЕВИЧ С. «Турецькі бранці», «Вісім чи дев’ять? Смiховинки про Безглуздів»
     ГОРАК Р. «У сутінках», «Тричі мені являлася любов»
     ГРЕБІНКА Є. «Чайковський» (роман)
     ДЕРЕВО ПАМ’ЯТІ. Книга українського історичного оповідання
     ЗАЙЦЕВ П. «Життя Тараса Шевченка»
     ІВАНЕНКО О. «Марія»
     ІВАНЧЕНКО Р. «Гнів Перуна»
     ІВЧЕНКО М. Напоєні дні [повість про Г. Сковороду]
     «ІСТОРІЯ РУСІВ» (у перекладі І. Драча)
     КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО Г. «Салдацький патрет», «Конотопська відьма»
     КОНИСЬКИЙ О. «Тарас Шевченко-Грушівський. Хроніка його життя»
     КОРОЛЮК Н. «Маленькі історії про українських композиторів ХVІІІ—ХХ ст.»
     КОСАЧ Ю. «Володарка Понтиди»
     КОСТОМАРОВ М. «Сава Чалий», «Чернігівка»
     КУЛІШ П. «Жизнь Куліша», «Дівоче серце»
     МИРНИЙ Панас. «Товариші»
     НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ І. «Микола Джеря», «Старосвітські батюшки та матушки»
     ОГНЕННИЙ ЗМІЙ. Антологія української фантастики ХІХ ст.
     СВИДНИЦЬКИЙ А. «Люборацькі»
     СКЛЯРЕНКО С. «Святослав», «Володимир»
     СКОВОРОДА Г. Листи до Михайла Ковалинського, поезії, байки, філософські трактати
     СТАРИЦЬКИЙ М. «Оборона Буші»
     ТУЛУБ З. «Звіролови»
     ТУРЧИНОВСЬКИЙ І. «Моє житіє і страданіє»
     ФЕДЬКОВИЧ Ю. «Довбуш» (трагедія)
     ШЕВЧЕНКО Т. «Кобзар», «Автобіографічний нарис», «Щоденник», «Художник»

P.S.  Учитель попереджає: читання розвиває інтелект. Це може суттєво позначитися на Вашому культурному розвитку.  Тож вирішуйте: зорі чи калюжа) 

Немає коментарів:

Дописати коментар