Які б не були скрутні часи, якою б не була напружена ситуація девальвації моральних цінностей, але сучасна загальноосвітня школа виживе лише за умови взаємодії вчителі-батьки. Педагог не спроможний забезпечити виховну функцію в повній мірі, вона самою природою покладена на батьків. Виховати сучасну компетентну особистість батьки зможуть лише у співпраці з учителями, тому цей ланцюжок не можна дозволити розірвати.
Я класний керівник 6 класу. У порівнянні з 5 класом стало значно легше: діти орієнтуються в школі, більш самостійні, але, на жаль, їх рівень мотивації до навчання не збільшився. Навпаки, під час переходу до середньої шкільної ланки батьки приділяють менше уваги контролю за виконанням домашніх завдань. Крім цього, відбувається метаморфоза: діти входять у непростий період молодшого підлітка, ціннісні орієнтири котрого зведені до модних джинсів, крутих гаджетів, міжособистісних стосунків, боротьби за авторитет. При цьому навчання відступає на другий план.
Шановні батьки, спеціально для Вас підбираю статті провідних педагогів-методистів, психологів з метою допомогти якомога безболісніше "пережити" кризу молодшого підліткового віку. Сподіваюся, інформація буде для Вас корисною. Дякую, що читаєте.
Немає коментарів:
Дописати коментар