Фото

Фото

четвер, 17 вересня 2015 р.

Людина теж має право на інтермецо

Сьогодні День народження Михайла Коцюбинського, українського імпресіоніста, тонкого лірика ніжних струн людської душі. Читаючи тексти маестро, починаєш розуміти себе, міркувати над сенсом життя. І врешті-решт приходиш до наївного висновку: ти надзвичайно втомлений, самотній. І чим більше місто, у якому ти живеш, тим глибша твоя самота. 
Коцюбинський - це неабиякий прорив в українській літературі, це європейський простір, музика, живопис, філософія. А ще неймовірна щирість і простота. Нам усім потрібне інтермецо. Перепочиньте... І все буде добре. Душа знову готова буде йти в люди... 


"Бо життя безупинно і невблаганно іде на мене, як хвиля на берег. Не тільки власне, а і чуже. А врешті - хіба я знаю, де кінчається власне життя, а чуже починається? Я чую, як чуже існування входить в моє, мов повітря крізь вікна і двері, як води притоків у річку. Я не можу розминутись з людиною. Я не можу бути, самотнім. Признаюсь - заздрю планетам: вони мають свої орбіти, і ніщо не стає їм на їхній дорозі. Тоді як на своїй я скрізь і завжди стрічаю людину".

"та знаєш – усе це нам сниться лишень"  (Іздрик)

"Сон". Новела, що мене вразила

Немає коментарів:

Дописати коментар