Фото

Фото

субота, 19 вересня 2015 р.

Проблеми, із якими зустрічається дитина в школі

Я вже більше півроку веду блог. Інколи мені здається, що я спілкуюся сама з собою. Потім дивлюся: виявляється, заходили люди. Заходили - проходили. І чомусь нічого не залишили по собі. Я маю на увазі коментарі. Якщо Ви не знаєте, як це зробити, пояснюю: слід завести пошту чи акаунт в гугл. Тоді жодних проблем. Із більшістю людей, які залишають коментарі, знайома. До сьогодні заінтригована, хто ж такі Міккі Маус та Герміона) 
Нещодавно була приємно здивована, що на допис про стосунки між батьками й учителями відгукнулась чиясь мама. Отже, читають. Приємно. Сподіваюсь, що й корисно. 


Шановні батьки, продовжую наводити для Вас статті провідних фахівців щодо проблем, які можуть виникнути в дітей у школі. Повторюся, що досягти успіху ми зможемо тільки разом. Якщо Ви читаєте, залиште коментар. Не погоджуйтесь, дискутуйте, запитуйте. Головне, не лишайтесь байдужими. 

Чому діти ненавидять школу і що з цим робити?

Сподіваюся, що в нас такої проблеми немає. Але Ви вдома можете побачити більше, ніж я. Батьківське серце трепетно б"ється - слухайте його. 

Немає коментарів:

Дописати коментар