Фото

Фото

середу, 14 листопада 2018 р.

Запрошую в співавтори детективу



Джоні довго не наважувався зробити цей рішучий крок. Але врешті-решт прийшов за вказаною в оголошенні адресою. "Приватний детектив шукає помічника". Яка урешті-решт різниця, скільки років має бути помічнику приватного детектива? Йому, Джоні, 13. Він закінчує 7 клас і цілком годиться на роль доктора Ватсона. Тому що логіка - це його все! 
Двері відчинила привітна ошатна пані років 45. Вона провела його в кабінет, де за маком сидів тендітний на вигляд, зовсім лисий чоловік невизначеного віку. Зелені джинси, червоні кеди й широка посмішка в брекетах. Але найбільше вражали очі, бо дивилися не на нього, а в нього. 
- Привіт! Я містер Лейс, або просто Майкл! Хочеш бути моїм помічником?
- А чи можна? Я, розумієте, ще не дуже дорослий і навіть неповнолітній...
- Ти думаєш, я не здогадався, що тобі лише 13?
- Але як? Усі кажуть, що я виглядаю доросліше. 
- Я ж детектив! Чи ти забув?
- То хіба вам не байдуже, скільки мені років?
- Маєш рацію. Це хвилює мене найменше. 
- Значить, я можу розраховувати на посаду помічника приватного детектива?
- Ну, ми це ще побачимо. У мене є для тебе випробування. Якщо впораєшся - прийнятий на роботу. Ні, вибач. 
- І що ж це за випробування? Я згоден абсолютно на все...
...................................................................................................................................................................

17 коментарів:

  1. -І так тобі потрібно пройти тільки 1 тест і цей тест на довіру!
    -нуу добре!
    -що ж почнемо. І так будь уважний 1 питання.
    -да?
    -Якщо б тобі запропонували 3000000$ за те щоб розповів усі поточні важливі справи ти б розпові???
    -ні навіщо мені швидкі гроші я їх всерівно витрачу дуже швидко та на якісь дурниці! Краще я сам їх зароблью і буду берегти!

    ВідповістиВидалити
  2. -Ти повинен прочитати цей детектив і знайти вбивцю.
    .............
    -Вітаю. Правильна відповідь. Ввважай, що ти прийнятий на роботу, якщо твої батьки погодяться. До завтра!
    -До завтра!

    ВідповістиВидалити
  3. Ти повинен прочитати цей детектив і знайти вбивцю.
    .............
    -Вітаю. Правильна відповідь. Ввважай, що ти прийнятий на роботу, якщо твої батьки погодяться. До завтра!
    -До завтра!

    ВідповістиВидалити
  4. Спробуй випити актімель за 2 секунди. Добре де він.Он там у шафці.
    Добре зараз візьму...
    Давай один два три поїхали. РАЗ ДВА молодець ти пройшов ти прийнят

    ВідповістиВидалити
  5. Майкл швидко піднявся з кресла і швидко пішов до виходу з будівлі.
    -Ти зі мною-спитав Майкл
    -Так-відповів Джоні.
    Ми поїхали на Бейкер Стрит.
    -Сьогодні мені запросили на місце злочину-і тому я візьму тебе зі мною щоб ти мені допоміг. Ну а поки що скажу тобі декілька фактів.ц Це криваве убийство, жертва це маленька дівчинка десь 10 років. При неї нічого не було, і поки що вбицю ніхто не помітив.
    Згодом ми приїхали на місце вбивства. Джоні просто ошаленів з увиденного.
    -Знаєте Майкл. ДА НУ ЦЕ ВСЕ!!
    І він ушов до дому.

    ВідповістиВидалити
  6. Вбито трьох, директор щник, десятикласники щось задумали. До речі загиблі моглиб поводитись якось тихіше, а не влаштовувати цирк у Їдальни. Так, не відволікаємось. Навіщо вбивати пана N. Більшість делетантів підозрюють А. Я теж на ньго думав спочатку. Наіграна сцена сварки на мойданчику, його зникнення... Але не збігається щось. Що? За сценарною характеристикою він не палка людина, до того ж розумна та раціональна. Що ще?  Не надто ємоційна. Так. У спланованому вбистві сенсу немає. Мативу теж. Отже за цими та іншими показниками А скоїв ненавмисне вбивство у стані афетку. Щось не так. Все ж таки не так. Хіба, враховуючи його сценарну характеристику він би втік. Не схоже. Мислемо від зворотнього. А - не вбивця. Що ж сталось тоді. Пригадуємо всі обставини. Сварка була -це факт. І зустріч один на один у кабінеті теж. А останній бачив пана N живим. Можливо він дійсно поранив йонго. Алеж удар повинен був пом"якшити замисник, у який було воткнуто ножа. Якщо той удар і був причиною смерті N, то А обладає не аби якою фізичною силою. Це не так. Висновок: А дійсно поранив N у груди і зник (як і чому - покищо не важливо), але Т все ще був живим. То чому ж він не відгукнувся, коли ми стукали в двер? Чи він відгукнувся? Двері було замкнено з середени. Він хотів відчинити нам.... але ми вибили двері, натиснувши таким чином на рукять ножа. Ні. я кілька разів оглядав кабінет - на дверях жодних слідов. Мала б зостатися вм"ятина.  Може це недочот постанови? Декарації підвли. Все ж шкільні масштаби... Хоча. Вбитий пан  N вже вийшовши із образу пообідав в їдальні у всі на увазі, але, коли я з Сашою був на кухні, куди, до речи тим чи іньшим чином, відправляли усіх детективів, то бачив неприбрану тарілку з обідом, де була нетронута морква, яку пан N не їсть. На цей факт нашу увагу навмисно акцентуваоли і не раз. Тобдо пан N жив! Але як же усе іньше. Забагато думок на согодні. Завтра буде новий день. Я доведу цю справу до кінця. А зараз... зараз треба побути наодинці з зорями. Ох уж мені ці зорі..

    ВідповістиВидалити

  7. По деяким поступившим в поліцію міста Сан-Франциско, з відомостями можна було зробити висновок, що готується крадіжка дорогоцінних каменів жінки мільйонера миссис Андерсон. Місіс Андерсон жив у одній з першокласних готелів. По-видимому, тут же жив і замислив злочинство злочинця. Несколько днів дежурствовав детектив в номері мисси Андерсон в надії схопити негідника, але безрезультатно. Місіс Андерсон вже почав подшучивать над ним, як вдруг наступило наступне. Вчора хтось постучал в двері номера. Затем дверь відкрилася, і в кімнату заглянула чоловічка. Увидев миссис Андерсон, він звинувачувався, сказав, що помилився дверью. «Я був абсолютно впевнений, що це моя кімната, - смущенно проголосив він

    - Ведь всі двері так схожі на одне на інше ». Тут детектив вийшов із засади і заарештовував незнайомець. Що смогло переконати детектива в тому, що перед ним вбивць?

    - що?

    а ви зможете здогадатися.

    ВідповістиВидалити
  8. - Твоє завдання: розказати про мене деяку інформацію.
    - Навіщо?
    - Ти сказав, що ти готовий на все.
    - Добре. Можна помацати вашу одежу?
    - Добре.
    - Ви навіть не спитали навіщо я це хочу зробити. Це означає, що ви завжди до всього готові.
    Тим часом він помацав його одежу
    - Не погано. Продовжуй
    - Одежа тепла, отже ви недавно гладили одежу. Отже, ви робите все пізно, відкладаєте все на перед
    - Не достатньо
    - І . . . ви листоноша?
    І в цей момент в кімнату заходить кучерявий дядько
    - Блискуче!
    Джоні злякався. Він не розумів хто цей дядько і чого він тут
    - Як?!
    - Ви хто?
    - Як ти визначив що він листоноша?!
    - Під столом лежить сумка листоноши
    - Прийнятий!
    Кучерявий дядько розвернувся і вийшов з кімнати.
    - Хто він?
    - Шерлок Холмс.
    - Він справжній детектив?
    - Геніально! Завтра о 17:30.
    - Почекайте. Вас покликав цей Шерлок Холмс для того що б перевірити мене?
    - Неперевершено! Таксі вже чекає.

    ВідповістиВидалити
  9. Автор:Охріменко Софія
    -Добре, що ти на все згоден, це гарна позиція для детектива. Отже твоє випробування починається прямо зараз. Сьогодні ти повинен чекати на клієнта .
    О 6:00 вечора до нього завітала жінка , яка була вдягнена в чорні чоботи і фіолетовий плащ
    Холмс запитав хлопця
    -На, що ви звертаєте увагу першим?
    -На те як вдягнений клієнт і запам’ятовую його зовнішність.
    -Молодець, мені здається ти будеш добрим детективом.
    Жінка присіла і почала говорити
    -Добрий день, мене звати Марта Дороженко Борисовна. Я не можу знайти свого сина вже, як один день.Я його загубила тоді коли ми пішли до ресторану обідати.
    -Будь ласка я прошу вас розказати по точніше , тобто коли ви туди прийшли, що відбувалося.
    -Добре ми зайшли до ресторана о половині на четверту. Я зі своїм чоловіком пішла мити руки і залишила сина чекати нас.Я повернулась сина не було там де я його залишила. Я вже повідомила поліції, але вони говорять все марно і вони не можуть мого сина знайти.
    -Як ви почали діяти з чоловіком?
    -Я побігла шукат його , а мій чоловій сів їсти і дзвонити у поліцію.
    -Ви брешете , тому , що яким чином вам принесли їжу,якщо ви навіть її не замовляли.
    Холмс здивувався і каже
    -Молодець ! Ти здогодався раніше ніж я планував. Марта дякую вам за допомогу. А ти Джоні прийнят!
    -Урааааааааа

    ВідповістиВидалити