Фото

Фото

четвер, 13 жовтня 2016 р.

Проект "Змінимо країну разом". Підготовка. Передчуття


Під час серпневої конференції в Сєвєродонецьку Голова Луганської обласної державної адміністрації Ю. Г. Гарбуз запропонував міністру освіти Л. М. Гриневич педагогічний експеримент - обмін учителями Луганщини та Львівщини й Тернопільщини. Так зародився проект "Змінимо країну разом", мета якого полягає в тому, що на  місяць педагоги опиняться в іншій області,  навчальному закладі, де  будуть ділитися досвідом, працювати з дітьми. 
Луганську область представляють 50 педагогів, серед яких учителі української та англійської філології, початкових класів й історії. Серед них я. Потрапила до Тернопільської області. Жодного разу там не була. Цікаво...
Передчуття... Напередодні нового навчального року з колегами забави ради мріяли про те, чого хочемо. Вони вчора озвучили мої слова (сама встигла забути): "Хочу, щоб життя змінилося!" Думка матеріальна, що не кажіть. Зміни не забарилися.
 Насправді добре усвідомлюю велику відповідальність, покладену на мене. Я предаставник Сходу, де відбувається АТО, де, як багато хто вважає, майже не говорять українською мовою. Хочу розвіяти ці стереотипи: Луганщина - це Україна.  Познайомитися з колегами. А найбільше - поспілкуватися з дітьми. Багато планів. Нехай здійсняться. 
Сьогодні був останній навчальний день, попереду 2 тижні канікул. До останнього не наважувалася розказати дітям... У понеділок була на нараді, приходжу у вівторок до школи - на столі букет жоржин, а семикласники обіймають і говорять, що день без класного керівника видався тижнем. Одинадцятикласники обіцяли здійснювати мрію - показувати вистави щоуроку. Вибачте, 10-А, Вам сказати не встигла... Виявляється, не лише я прив"язуюсь до них, а й вони до мене. Не зважаючи на це, упевнена, що новий учитель, який приїде на моє місце, неодмінно сподобається учням, а вони - йому: інакше бути не може. 

Сватове - Тернопільська область... У мене ще тиждень підготовки й передчуттів. Обіцяю висвітлити події в невеличкій повісті.

7 коментарів:

  1. Щиро зичу успіхів! Оксаночко, такі як Ви, і змінюють наше життя. Ви - творча особистість, чудовий учитель. Цікаво гортати сторінки Вашого блогу. Дарують натхнення, любов до дітей, професії, природи...Нехай у Вас все здійсниться!

    ВідповістиВидалити
  2. Успіхів! Нових вражень, досвіду! Позитиву! Звичайно, просто вдалої подорожі)))А ми будемо чекати Вашого, Оксано Володимирівно, повернення!

    ВідповістиВидалити
  3. Як же ми без Вас? Будемо сумувати... Успіхів Вам!)

    ВідповістиВидалити
  4. О_О
    Не очікували ми такого повороту подій :(
    Що ж...Будемо сумувати за Вами:)
    Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  5. Ви ж у мене молодці. Час мине швидко, і я повернусь. Люблю, сумую...

    ВідповістиВидалити