Фото

Фото

середа, 27 травня 2015 р.

"Я себе почуваю, як ріка, яка пливе проти власної течії" (с) С.Жадан

Завтра йду з учнями на зустріч із сучасними українськими письменниками. Уявіть собі в невеличкому провінційному містечку (про такі не раз писав Гоголь) відбудеться масштабне дійство. Особисто я його чекаю з нетерпінням, хоча знаю лише, що там буде Сергій Жадан. Якщо Ви теж йдете, чи просто мало знаєте про нього, трохи розкажу. Дитячі роки митця пов"язані з містечком Старобільськ Луганської області (зовсім поруч з нами). Вищу освіту здобув у Харкові. Там же працював викладачем української й світової літератури. Відомий яскравістю поглядів та неординарністю мислення, політичною непокорою та участю в акціях протесту. Тим цікавіше, хіба ні? Трохи знайома з його прозою. Романами "Депеш Мод", "Ворошиловград". Тексти сучасні, епатажні, бунтівні. Я не беру участь у дискусіях типу: чи має право автор вживати нецензурну лексику, порушувати непрості теми. Життя - теж мистецтво... 
Залишу тут вірш і посилання на його тексти. Цікаво - читай. Тільки не суди, бо... 
 За хвилину до того, як випаде дощ, 
ти відчуєш, як шкіра вібрує під тиском 
ще не випалих крапель, що ляжуть уздовж 
твого тіла і враз його стиснуть.

Так легкі голуби, на вулицях кинуті, 
відчувають смак їжі за мить до годівлі, 
так солдат, що за хвилю повинен загинути, 
відчува деформації у власному тілі.

Сміх, що має до мене назавтра прийти, 
розпізнаю сьогодні поміж плачу я. 
За хвилину до того, як з’явишся ти, - 
я тебе передчую.
А нижче посилання на роман "Ворошиловград", колишня назва Луганська. Як же провіще він звучить. Болить мені доля цього міста гостро дуже, бо в ньому минула моя юність - перше студентство, університет, що сформував особистість, люди, які почули й зрозуміли. А сьогодні... Не хочу про це... Робіть самі висновки... і читайте роман

Немає коментарів:

Дописати коментар