Фото

Фото

четвер, 4 червня 2015 р.

Чи потрібні сьогодні лицарі, а репетитори?


У просторах Інтернету натрапила на цю статтю. Якось зачепило. Що саме? Взаємини дітей і брутальність педагогів. І справді, як має ставитися педагог, коли його учні відвідують репетитора? Нормально, адекватно. Я ось, наприклад, намагаюся працювати так, аби моїм вихованцям не доводилося шукати по всьому місту репетиторів і витрачати додаткові кошти. Якщо мені це вдається, учні, відгукніться, будь ласка! Мені важливо зрозуміти самій, чи може вчитель плідною працею дати необхідні знання без репетитора? Адже завдання сучасної школи - навчити вчитися. Чи вчить репетитор учитися, чи навпаки зводить самостійність в опануванні знаннями до мінімуму? Отже, чекаю Ваших відгуків. Мені без Вас не розібратися.

2 коментарі:

  1. Не могла залишитися байдужою до цього запису. Можу Вам з упевненістю сказати, що учню, який відвідує Ваші уроки, зовсім не потрібний репетитор. Я сама ваша учениця і лише завдяки Вашим урокам склала іспити на відмінно. Все що вимагалося від наш - учнів - це уважно слухати вчителя, адже все необхідне Ви нам давали. Гадаю, що репетиторство потрібне тому, хто не в змозі самостійно опанувати своє "бажання" вчитися. Тому, як на мене, репетитор потрібен лише для того, щоб змусити дітей сісти за підручники, розкласти їм все по полицях, а це розвиває лінь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насправді я зовсім не напрошуюсь на компліменти і не критикую чиюсь роботу - просто міркую. Досвід показує, що кращі показники на ЗНО дає співпраця вчитель -учень, ніж репетитор - учень. Чому так? Напевно, це залежить від відповідальності, яку перекладають на плечі репетитора. А у звичайному руслі подій ділять навпіл педагог і вихованець. Раніше я наводила відгуки 200-бальників. Хтось із них займався самотужки, хтось із репетитором. І ось майбутня лікарка (200-ка з біології) говорить про те, що їй репетитор на калькуляторі визначав кількість сторінок і завдань для опрацювання. Тільки тепер вона не може сама розподілити масштабний навчальний матеріал. Ви знаєте, не довірила б я своє життя такому лікарю, незважаючи на 200 із ЗНО. Складне питання - визнаю. Чекаю і далі Ваших коментарів.

      Видалити