Я сьогодні вирішила запитати випускників, яка ж їхня позиція в рейтинзі.
Знаєте, цей рік був напрочуд складний. Готувалися до ЗНО. Я постійно повторювала одинадцятикласникам, що нарешті настав час, коли все вирішують знання і тестування встановить справедливість. Ті, хто вчився через пень-колоду, не матимуть змоги вступити до вишів, а проведені ними роки в 10-11 класах даремні. Далі сама перерішувала тести. Аналізувала помилки. Слідкувала за дискусією щодо резонансних питань. Хвилювалася за тих, хто не переступив поріг "склав". Пропускала крізь себе критику щодо низького рівня роботи вчителів. Міркувала про необхідність реформи та переосмислювала роботу вчителя-філолога.
Отже, запитала. Але замість відповіді, отримала посилання на прозору рейтингову систему вступної кампанії 2015. Втім, самі дивіться. А я дозволю собі прокоментувати певні моменти, бо не можу дивитися дітям в очі, взагалі НІЧОГО не розумію.
Статтю оновлюю. Виявляється, що поріг "склав" починається тепер зі 100 балів. А виші не підвищують його. Тобто для того, щоб стати лікарем, хоча б всупити на медичний факультет, достатньо мати пільги і 100 балів. Між іншим, з хімії це 18 правильних відповідей з 86 можливих. Отак все просто. Приношу вибачення за свою необізнаність про зміну порогового бала.
Але мене таки обурює рейтингова позиція Красько Ірини Миколаївни.Яким чином 200-бальниця з профільної біології, переможниця Всеукраїнської олімпіади займає лише 213 рейтингову позицію. Чи чесні 212 пільгові до неї? Все-таки це конкурс майбутніх лікарів, більша частина котрих, вступивши "якось", навчаючись так само, через певний час прийде лікувати нас з Вами. А Красько Ірина Миколаївна, Стародуб Тетяна Євгенівна та інші в цей час здобудуть або іншу професію, або виїдуть за кордон. Якось так... Трохи ніяково й навіть соромно. Маємо те, що маємо й на що заслуговуємо.
Але мене таки обурює рейтингова позиція Красько Ірини Миколаївни.Яким чином 200-бальниця з профільної біології, переможниця Всеукраїнської олімпіади займає лише 213 рейтингову позицію. Чи чесні 212 пільгові до неї? Все-таки це конкурс майбутніх лікарів, більша частина котрих, вступивши "якось", навчаючись так само, через певний час прийде лікувати нас з Вами. А Красько Ірина Миколаївна, Стародуб Тетяна Євгенівна та інші в цей час здобудуть або іншу професію, або виїдуть за кордон. Якось так... Трохи ніяково й навіть соромно. Маємо те, що маємо й на що заслуговуємо.
Якщо Ви вже завалили ЗНО, то хоч до медичного університету не йдіть...
ВідповістиВидалитиСама зараз опинилася в цій ситуації. Подала документи в цей мед.заклад, але чудово розумію, що шансів навчатися на бюджетній основі в мене немає. Аналізувала списки вступників минулого року. Виявилося, що 8 бюджетних місць було розподілено між пільговиками. Мало того ще 9 чоловік - контрактників також виявилися пільговиками. І лише 18 - це дитина з найвищими балами ЗНО. Тобто виходить так, що країні "вигідніше" фінансувати дітей із середнім, а то навіть із низьким, рівнем знань, батьки яких або працювали на шахті, або зовсім позбавлені батьківських прав, ніж розумних дітей, які прагнуть навчатися, гарно склали ЗНО, за якими майбутнє країни? Виглядає досить дивно...
ВідповістиВидалитиНе те, що дивно, я би сказала абсурдно, оскільки серед претендентів на бюджетні місця багато таких (близько 20), які взагагалі не подолали поріг "склав". Нащо тоді потрібне ЗНО, рейтинг? Щоб принизити дітей, які справді вчилися? В інших вишах ситуація типічна. Але мед мене вразив. Такі ж лікарі "якось", як вступали, будуть і "працювати". А в мене взагалі зникла мотивація. Виявляється, якщо в тебе немає пільг, то немає резону й вчитися. Я приголомшена. Як дивитися в очі тим дітям, які набрали 200 балів, перемогли на олімпіадах Всеукраїнського рівня, а тепер не мають шансів навчатися на бюджетній основі?
ВидалитиЩойно довідалася, що поріг "склав" тепер дорівнює 100 балам, а не 124. Це трохи обнадіює. Але чи рівень медичного вишу 100 балів з профільної дисципліни?
Видалити