Фото

Фото

четвер, 30 червня 2016 р.

Деніель Кіз "Квіти для Елджернона", або IQ на людяність


Хочу поділитися  відчуттями щодо ще однієї  книги. Чи діагностували Ви  хоч раз свій IQ? І що? Це якось позначилося на  світосприйнятті? Ми homo sapiens, чи зобов"язує це до чогось? Довкола стільки людей хизуються своїм розумом, демонструють високий інтелект. Цікаво стало, а чи є тест, яким вимірюється коефіцієнт людяності? Навряд чи... Історія, розказана американським письменником Деніелом Кізом, спонукає замислитися над простими речами, які ми забуваємо в гонитві за підкоренням псевдоінтелектуальних вершин. Пропоную прочитати "Квіти для Елджернона" (між іншим, Елджернон - це щур, дуже милий і  розумний))))



"Минулої ночі я чув уві сні, як мама кричала на батька та вчителя в початковій школі 13 (перша моя школа, з якої вони мене перевели до школи 222) …
— Він нормальний! Нормальний! Він виросте і буде таким самим, як інші.
Вона хотіла подряпати вчителя, але батько відтягнув її назад.
— Одного дня він піде до коледжу. Він стане кимось. — Вона все ще верещала й учепилася в батька, тож він її відпустив. — Одного дня він піде до коледжу і на когось вивчиться.
Ми були в кабінеті директора, й там було ще багато людей, які здавалися спантеличеними, але заступник директора усміхався й відвертав голову, щоб ніхто не міг бачити його усмішки.
Директор у моєму сні мав довгу бороду, він летів через кімнату й показував на мене.
— Його треба віддати до спеціальної школи. Державної спеціальної школи у Воррені. Ми не можемо тримати його тут.

Батько витяг маму з кабінету директора, й вона все кричала та плакала. Я не бачив її обличчя, але її великі червоні сльози капали на мене… "

Електронна книга












Немає коментарів:

Дописати коментар