Фото

Фото

середа, 21 вересня 2016 р.

Учитель не копіювальна машина!



Я дуже хочу змін, люблю свою роботу, люблю дітей. Але протягом перших трьох тижнів вересня почуваюся копіювальною машиною. Розумію, що педагог повинен оформлювати документацію, тим паче, коли він класний керівник. Але коли звітні папери дублюють один одного, виникає відчуття абсурду. А ще шкода даремно згаяного часу, який можна було б провести з дітьми. Документ, який став для мене каменем спотикання, це журнал реєстрації інструктажів із техніки безпеки. Начебто потрібна справа. Але ж у класному журналі відведено спеціальні сторінки для інструктажів із техніки безпеки. Тобто на практиці виходить так, що класний керівник проводить інструктаж/бесіду, фіксує його/її до класного журналу, а потім ще й ЧОМУСЬ має продублювати все це в додатковий, прошитий зошит, із неодмінно вручну записаними списками дітей для кожної бесіди окремо (до прикладу, в мене 30 дітей у класі). Дивує марність такої праці. Учителька має ще й додаткову юридичну освіту, тому вирішила згадати навички й попрацювати з документом. У нашому випадку це Посадова інструкція класного керівника. Пункт 3 "Обов"язки класного керівника". Підпункт 3.16. Цитую:   "Здійснює інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів". Наскільки я розумію написане, то класний керівник має зафіксувати реєстрацію інструктажів в одному з документів. За ступенем важливості, на мою думку, це має бути класний журнал. Чи я помиляюся? Якщо маєте компетенцію в цьому питанні поясніть, будь ласка, учительці. Буду вельми вдячна.


Особисто я заповнила анкетуДіти і папери: як досягти балансу в школі? 
Запрошую приєднатися. Зміни починаються з учителя. Я не хочу вести амбарну книгу під назвою "Журнал інструктажів із техніки безпеки", бо прагну працювати з дітьми, а не копіювати папірець у папірець. Чекаю змін... 

Немає коментарів:

Дописати коментар