Фото

Фото

понеділок, 26 вересня 2016 р.

Велике кіно в маленькому місті



Виявляється, українське кіно існує. Якісне, високе, ментальне. Таке, що змушує мислити, викликає катарсис. У п"ятницю після уроків ми побували в кіно. Сьогодні на уроці задала добровільне завдання - написати відгук про побачений фільм. І ось уже не забарився перший. Хай живе інтернет!) Ділюся враженнями тінейджерів від імені учня 10-А класу  Цикала Станіслава.

Нещодавно я відвідав кінотеатр, де подивився  фільм "Гетьман". В український широкий прокат стрічка вийшла 29 жовтня 2015 року.Режисер цього фільму  Валерій Ямбурський. Мені сподобалося кіно. У ньому порушено  багато проблем: політичних, любовних, соціальних. Головний герой  Богдан Хмельницький - великий гетьман України. Саме його постать надихнула режисера зняти цей фільм.Однією із сюжетних ліній була трагічна любов гетьмана до молодої польки Гелени Чаплинської. Іншою - битва українського козацтва з польскою шляхтою. Режисер дає змогу спостерігачу мислити над проблемами 17 століття. Також у фільмі передана атмосфера того часу. Особисто мені,  українська історична драма дала багато знань про  період козацтва.Я рекомендую всім  подивитися його.
 До речі, після фільму я бачив на власні очі Валерія Ямбульського та головного актора, який грав Богдана Хмельницького, - Костянтина Лінартовича. 

Вони відповідали на питання , які лунали із зали - це було дуже захопливо. Дивіться фільми, не тільки разважальні , але й такі, які спонукають до роздумів, наприклад, "Гетьман". 
Між іншим, майже у всіх дівчаток очі були на мокрому місці. Любовна драма вражає, історична надихає. Тепер я переконаний, українське кіно є і пишаюся цим. 

Немає коментарів:

Дописати коментар