Фото

Фото

четвер, 1 жовтня 2015 р.

Мої маленькі туристи

Минулої п"ятниці наша школа відзначала День туриста. На жаль, пишу допис із запізненням, оскільки з корабля на бал. Але мої юні друзі з нетерпінням очікують фотозвіт. Ми стали кращими в конкурсі туристичних газет та патріотичних пісень, але на полосі перешкод малечі забракло досвіду: заплуталися в сітках, натрапили на капкани) Втім емоції зашкалювали. Пропоную фотоілюстрації, покращіть собі настрій. Інколи запитують. Чи існує сьогодні щирість? Так. Дивіться в дитячі очі - побачите зорі, якщо, звісно, захочете... 


Досвідчений турист школи Сидоренко С.П. проводить майстер-клас із розпалювання вогнища.



 Увесь клас вболіває. 

 Команда починає працювати.

 Сьогодні 11- класники вітали з нагоди Дня вчителя. З їх уст прозвучала кумедна фраза. "Учитель нагадує їжачка, що поспішає гасити пожежу".Фото зроблене о 16. О 19.07 потяг до Києва. Уявляєте, я встигла!)



У-ух! Полоса перешкод)

 Наш маршрутний лист. Щоб все було по-чесному, хлопці пильнували.

 Дівчатка вболівають. Своїх не лишаємо. 



Остання фінальна пісня. Наш вибір - Тіна Кароль і "Голос. Діти" "Україна - це Ти". Пісня однозначно переможна. І нехай вони в загальношкільному заліку ІІ, але для мене найкращі, бо МОЇ)

Немає коментарів:

Дописати коментар