Фото

Фото

вівторок, 11 серпня 2015 р.

Хто такі відмінники? Частина ІІ. Оля

  Отже, тепер і Ви знаєте Олю. Мила, тендітна дівчина. Предмет її зацікавлень - біологія. Покликання - медицина. Такої наполегливості в роботі над собою я ще не бачила. Аж після півночі мені ВК надходили персональні повідомлення - це Оля покращувала навички написання творів-суджень. І вона свого досягла: 198,5 з української мови.   А я люблю читати вночі. І твори теж... Навіть відповіді на питання інтерв"ю вона надрукувала після півночі. Молодець) Хто в такому віці спить взагалі) Слухайте...


1. Наскільки об"єктивним Ти вважаєш  ЗНО?
 На мою думку, ЗНО - найоб'єктивніший показник СПРАВЖНІХ і РЕАЛЬНИХ учнівських знань сьогодні в нашій країні. Я вірю в його прозорість, рівність усіх учасників на такому іспиті.

 2. Що було найважчим у процесі підготовки до тестування?
Найважчим, напевно, було розподілити свій час. Адже підготовка до ЗНО, останній шкільний семестр ( контрольні, домашні завдання) - все це потребувало часу й уваги. Тому іноді навіть доводилося сидіти до 4 години ранку, аби вивчити необхідний  матеріал.

3. Чи достатньо шкільних уроків для ґрунтовної підготовки?
 Саме для ґрунтовної, гадаю, що ні. Для класу загального профілю вивчити всі предмети ЗНО лише з уроків на відмінно дуже складно. По-перше, дуже мало годин. А по-друге, шкільна програма далеко не відповідає вимогам програми ЗНО.

4. Чи потрібні додаткові заняття, послуги репетитора?
Можливо обійтися й без послуг репетитора. Необхідно лише наполегливо працювати самому, звертатися до свого вчителя з питаннями, які тобі не зрозумілі. А ось щодо додаткових занять у школі, то від них відмовлятися не варто. Гадаю, що вони необхідні для вдосконалення навиків, можливі навіть онлайн консультації. 

5. Який відсоток склала твоя самостійна робота?
З різних предметів моя підготовка проходила по-різному. Можу сказати, що з одного я самостійно працювала відсотків на 90, а з іншого десь так на 75-80.

6. Якого типу завдання були найскладнішими?
На мою, думку, немає складніших питань, аніж відкритого типу. У такому випадку ти не маєш ні вибору, ні якихось винятків, ні можливості інтуїтивно здогадатися. 

7. Чи справедливо те, що цьогоріч результати ЗНО були зараховані як ДПА?
Так, так і ще раз так. Я повністю згодна з таким рішенням, адже це дало можливість побачити об"єктивні результати. 

8. Що Ти думаєш про перспективу наступного року: обов"язковий тест з англійської мови?
Я не вважаю такий експеримент супервдалим. Нащо нам, українцям,  усім без винятку, знати англійську мову ? Так, я погоджуюся з тим, що розвиток ще нікому не завадив, але не всім природою дано бути вундеркіндом і знати 3-4 мови. Хтось має здобувати професію пов'язану з розумовою діяльністю, а хтось з трудовою. І знання іноземної там навряд чи знадобляться. Рідну б вивчили краще. 

9. Як Ти ставишся до експерименту сертифікації вчителів у форматі ЗНО?
А до такої зміни я ставлюся позитивно. Для того, щоб вчитель зміг якісно підготувати свого учня до ЗНО, він сам має перевірити на власній шкірі, що це таке. І як краще готуватися, і за якими підручниками, і як розподіляти свій час, і всі-всі дрібниці.

P.S.Ми всі хвилювалися за рейтинг і за Олю. Але справедливість взяла своє. Дівчина студентка КНМУ ім. Богомольця. Штудіюватиме стоматологію. Як же боюсь стоматологів, до напівпритомності. І з такою ж силою люблю цукерки. Так що опановуй, Олю, санацію зубів під загальним наркозом. Я, зокрема, чекатиму...  

Немає коментарів:

Дописати коментар