Фото

Фото

вівторок, 12 травня 2015 р.

Вечір молодіжної літератури


Привіт тим, хто хвилюється сьогодні ввечері, не знаходить собі місця і не має сили готуватися до завтрашніх уроків. Зізнаюся, що й сама почуваюся дивно на заняттях з  української мови та літератури, бо в очах випусників написано три літери - ЗНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Що ще тут можна говорити, вони прозвітували перед державою, склали тест, чого тепер маю вчити їх я. Дивна якась місія філолога в цьому році. Але то пусте. Мине. Звільнившись від навчальної програми, маю можливість просто спілкуватися з дітьми. І це насправді цікаво, бо вони покоління тотальної свободи, яку спостерігав світ в Америці 50-60-х років. Отже, сьогодні прописано рок-н-рол, Селінджер та "Ловець у житі". За такої умови твій вечір не буде марудним. 


  "О, забув сказати: мене ж виперли зі школи. Після різдвяних канікул моя наука кінчалась — я провалився з чотирьох предметів і взагалі не «виявив старанності» й т. ін. Сто разів мене попереджували, вмовляли взятися за розум — особливо серед чверті, коли мої старі приїздили на розмову з каналією Тернером, — але я не послухавсь. І вилетів зі школи. У Пенсі хлопці вилітають частенько. Того ж у них там і така висока академічна успішність. Що правда, то правда".

Немає коментарів:

Дописати коментар